Monday, April 22, 2013

Mea culpa...:)

Sunt foarte alintată de soartă și sunt recunoscătoare pentru asta!...

Uneori, față de oamenii pe care îi iubesc greșesc (s-a întâmplat de curând ), crezând ca mi se cuvine ca ei să extragă delicat bobul de mazăre de sub teancul meu de saltele :)...

Îmi dau seama din ce în ce mai mult că doar mie îmi revine aceasta sarcină și că, de multe ori, bobul de mazăre este unul imaginar, izvorât din prea mult confort și din obișnuința mea de a fi crezută, înțeleasă și "servită"...

E fain să fii prințesă dar cu cât te adâncești mai mult în basm, cu atât pierzi contactul cu realitatea celor care ți-au așezat, cu drag, saltelele, una peste alta...

Îmi cer iertare! ...

Nu știu dacă bobul de mazăre a fost imaginar sau nu dar știu că H. C. Andersen susține ca de simțit, nu-l simte decât o prințesă adevărată :)...

No comments:

Post a Comment