Sunday, June 30, 2013

Numai să FII...

Cineva mi-a povestit  într-o zi, (într-un lift în care pe oglindă era lipit un bilețel pe care scria "vino la etajul 3!") că la un concurs de declarații de dragoste, cea câștigătoare conținea un singur cuvânt : "Vino!"...

Mi-a plăcut tare mult și mi-a rămas pe undeva, printre neuronii utilizați ineficient :)...
Și ieri mă gândeam  (amintindu-mi de această întâmplare).... care a fost "cea mai cea" declarație de dragoste care mi-a ajuns vreodata la urechi sau la alți analizatori până acum....?

Nu mi-am răspuns până târziu, pe seara...când mi-am amintit brusc că la o întrebare (stupidă evident și izvorâtă din furie și din dorința egoistă de a primi confirmări de trei lei...) cineva a raspuns: "Poți să spui orice, poți să faci orice, numai  să FII...!"

A fost, pentru mine, cea mai frumoasă declarație de dragoste ....involuntară...

SUNT.






No comments:

Post a Comment