Thursday, October 24, 2013

Cadoul meu ...

Cadoul meu pentru tine nu-l vei găsi într-o plăsuță "fancy" cu inimioare roșii...pentru simplul fapt că nu poate fi ambalat, nu poate fi găsit "la ofertă" în comerțul capitalist, nu are preț, nu poate fi contrafăcut :) și mai ales...nu expiră!...

Cadoul meu pentru tine vine de departe și de demult, e încărcat de poveste , de căutări și negăsiri, de teamă și curaj, de forță și fragilitate, de arome târzii de octombrie...și poartă sunetul unic al pașilor pe o cărare, printre frunze de toamnă și ceață misterioasă...

E dinamic și imprevizibil cadoul meu și odată ce l-ai primit îl ai pentru veșnicie...

Cadoul meu pentru tine îl vei afla oricând vei dori în ochii mei, în zâmbetul meu, în pașii mei, în îmbrățișarea mea...
Ca de octombrie...

No comments:

Post a Comment