Thursday, March 21, 2013

pasi pe nisip...again :)

Am crezut întotdeauna că este suficient să vrei ca să faci orice îți propui...
Se pare că pierdusem din vedere un aspect esențial,...acela că e nevoie să fie și în voia Domnului...sau, mai exact spus , în planul tău divin :)...

Mă surprinde și pe mine ce am ales să rânduiesc în planul meu de viata și sper din tot sufletul să nu "rămân pe vară" (a-propos de ultimele lecții...:) )...

Mă știam un "scenarist" bine ancorat în realitate, talentat și cu mult bun-simț :) dar se pare că mi-am permis să scriu o scena care să contrazică linia generală :) și care să mă facă să cred că am plecat puțin într-un alt "film", cu atribute clare de telenovelă :).

Chiar și așa, mă voi bucura să joc/trăiesc și această parte, cu gândul la "aplauzele" pe care mi le voi oferi mai târziu, când voi fi înțeles rostul acestei aparente incongruențe...

Nu-mi iau ochii de la singura urmă de pași de pe nisip...deși crezusem că în acest an vor fi două.



Și ....vor fi!!! În scena următoare...

2 comments:

  1. Dupa cum zice o frumoasa parabola binecunoscuta, nu sunt urmele tale, ci ale lui Dumnezeu care te duce in bratele Sale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, exact despre asta era vorba...era clar inca de la "Pasi pe nisip..." din ianuarie :)

      Delete