Friday, January 18, 2013

Centru 7


Azi am mai primit două cadouri cu suflet !

Unul de la tata și de la mama.

După cum vă povesteam, tata nu prea se pricepe la facebook, mess și alte alea ce țin de calculator... 
În plus, nu știe nici engleza, făcând parte din generația pentru care limba rusă se "servea" obligatoriu, alături de foarte puțina franceză...
Mai mult, o serie de probleme de sănătate îl determină să piardă vreo câteva minute până da click J. Nu vreți să știți J...
Tocmai acest lucru face cadoul lor și mai prețios !!!

A listat cum s-a priceput articolele mele de pe blog (cele de pe 2012) și le-a legat, dându-le formă de carte ! (asta după ce mapa cu ele a circulat prin tot blocul J )...

Erau atât de emoționați astăzi !...Ai mei sunt obișnuiți cu reacțiile mele imprevizibile, uneori brutal de sincere, așa că au așteptat temători reacția mea, mai ales că tata "îndrăznise" să îmi aleagă și un titlu,...ce a simțit el să aleagă dintre toate titlurile ... « In galaxia mea multicoloră »...
Ce aș fi ales și eu, de altfel, și m-am bucurat că am putut să-i spun asta...


Evident, nu m-au văzut plângând...
Am plâns după, cu cărticica muncită de ei in mână, uitându-mă altfel la cifrele decupate și lipite în josul paginii (nu s-a priceput să numeroteze paginile J ), la pozele scoase la imprimanta cu tușul pe terminate și lipite pe copertă, pe un fundal colorat cu siguranță de mama...


Este o ediție de colecție, cu un singur exemplar, încărcat de energia iubirii lor...

Al doilea cadou cu suflet a venit de la o persoana speciala care mi-a desenat o mandala de lumină, mandala zilei mele de naștere...
A desenat-o cu iubire și răbdare, oferindu-mi o punte către alte planuri și cunoscându-mă și mai bine, în același timp…
Oricum, cred că unul dintre scopurile acestui cadou a fost și acela de sprijin și vindecare...multumesc !
A înrămat-o si mi-a oferit-o împreuna cu câteva cuvinte despre mandale, neștiind că eu m-am sprijinit pe mandale inclusiv in cercetare ...a nimerit-o și aici :)...
"Mandalele de lumină ne oferă-prin energia lor-armonie pentru corp, minte și spirit. Cu ajutorul lor ajungem în propriul nostru centru."


La mine în madala, centrul este 7...Cic-ar fi o cifră bună a-propos de deschiderea la naștere!
Cic-ar semnifica, de exemplu, "Totul este Unul și Unul este Tot"...
Mă bucură acest lucru, pentru că înseamnă că am știut de când m-am născut asta!...Am uitat puțin între timp :)...acum stiu!

E ca o fotografie a CINE SUNT, in culori și numere...
Îmi place cum am ieșit, sunt fotogenica :)!!!

Dincolo de toate semnificațiile cifrei , am înțeles că centru 7 înseamnă că pot multe!

Centru 7 e "vinovat", probabil, de faptul ca ma simt atât de răsfățată, de faptul că am așa niște părinți si așa niște oameni în jurul meu...

Centru 7 ma "obligă"...la recunostință!

MULȚUMESC!

Sper să ajung cât mai curând în CENTRU, evident, urmând....singura cărare :)!



No comments:

Post a Comment