Tuesday, January 1, 2013

pasi pe nisip

A inceput 2013.
Exceptional! Bine, foarte bine!...Am primit raspunsuri si intrebari...

O zi grea care in finalul ei mi-a deschis o perspectiva noua asupra anului care a trecut si asupra mea...

Am incheiat un capitol si deschid un altul. Altfel. Despre mine.

Am inteles ca granita dintre realitate si iluzia ei este foarte subtire, dupa cum am inteles si ca iertarea este un proces care uneori ia si zeci de ani...(asta pentru cei care spun cu foarte mare usurinta..."am iertat"!)...
Eu cred ca uneori este important sa impartasesti din experienta ta celorlalti, chiar daca nu te vor crede decat cand vor ajunge intr-un punct similar celui in care ai inteles tu asta :) )...Te-ajuta macar sa vezi ca nu esti singurul!!!

Am mai inteles ca sensul lectiilor de viata nu ti se releva imediat ci exact atunci cand ai nevoie  si ca de multe ori, ce ai crezut initial ca ai avut de invatat nu era, de fapt, in "programa"!Si e cu totul si cu totul altceva!

Am descoperit astazi ca ranile noi le vindeca pe cele vechi, intr-un mod straniu...si ca, aproape intotdeauna, oamenii care te iubesc vad si pentru tine ceea ce tie iti scapa...
Mai mult, atunci cand avem impresia ca ne cunoastem bine putem fi siguri ca ne-a scapat ceva :))!

Am simtit, inca din prima zi a anului, "plasa de siguranta" pe care mi-au tesut-o cei care ma iubesc...si faptul ca nu sunt singura!...
Scriam, de altfel, si pe fb ca, de cele mai multe ori, Dumnezeu iti comunica faptul ca e langa tine! Prin oameni, situatii, fapte...(eu nefiind Neale Donald Walsch :) )
Si chiar ma simt acum ca in povestea "pasilor pe nisip"...(daca nu stiti despre ce vorbesc tastati pe google :))...dar cred ca majoritatea celor care citesc scrierile astea "hemografice"...stiu despre ce e vorba :)


Abia acum stiu sa primesc explicatia legata de singura urma de pasi...abia acum imi este ingrozitor de clara, desi am simtit intotdeauna protectia...

Recunoscatoare pentru intreaga zi, pentru toti cei care, fara sa stie unii de altii (unii doar au simtit ca am nevoie de ei :)) au facut "front comun" in jurul sufletului meu...

Maine e o noua zi...
Azi e un nou an...in care vor fi doua urme de pasi pe nisip :)








No comments:

Post a Comment