Tuesday, January 15, 2013

Punte intre oameni si “mister”...



...este exprimarea unui suflet drag. Am imprumutat-o fara sa-i cer acordul, tocmai pentru ca acest articol este un « raspuns-cadou » la darul anticipat pe care mi l-a facut de ziua mea J.

Misterul ne duce automat cu gandul la ceva (inca) necunoscut, nedeslusit, ne duce cu gandul la taina...(sau la taine?)... J.

Anul trecut de ziua mea, chiar de dimineata, am primit cadou cateva ganduri frumoase de la o persoana speciala care nu mai era printre noi de ceva timp...
Cei care sunt apropiati sufletului meu cunosc intamplarea care, la momentul acela, m-a bulversat ...
Nu, n-am avut halucinatii !!! :)
Era vorba despre un mail trimis de cineva din familia acelei persoane, un mail care continea cateva ganduri (frumoase, ce-i drept!) despre intalnirea cu mine.
Persoana care mi-a trimis mail-ul gasise acest text undeva prin calculator si s-a gandit ca mi-ar face placere sa-l citesc…
Il gasise cu ceva timp in urma si a simtit sa mi-l trimita exact in acea zi, fara sa stie ca este aniversarea mea…
Undeva, printre gandurile asternute, “ingerasul” facea referire la un desen…un desen de care eu uitasem…
L-am cautat si l-am regasit cu bucurie…cu bucuria ca nu ma uitase ! Desenase un inger...


Acum, in 2013, intr-o sincronicitate care deja nu ma mai bulverseaza J am aflat ca voi mai primi un inger de ziua mea ! 
Un inger cu doua aripi, de dincolo de piatra !


Despre ce taina vorbim ?

Despre ce mister ?

PUNTILE exista deja ! E nevoie doar sa le vedem si sa pasim pe ele cu incredere, chiar daca nu au "mana curenta" :) !

MULTUMESC !


Acest articol a fost scris cu doua zile in urma...azi am mai primit un cadou "anticipat" de la cineva care ma iubeste...e un obiect de imbracaminte ...Evident, poarta cuvantul "angel" pe eticheta si are un ingeras brodat pe maneca....deja ma simt coplesita!!! Multumesc! 

P.S. Ingerul din fotografie are Umbra! Exact ca noi :)

No comments:

Post a Comment