Saturday, December 29, 2012

Despre margaritare...si nu numai...

Se apropie sfarsitul anului, bilantul e imbucurator, afara nu e foarte frig...nu prea am chef de activitati intelectuale...dar asta nu-i asa deranjant :) )

M-as aseza undeva, la gura unei sobe, ascultandu-mi sangele  toropit si lasandu-mi creierul sa-si modifice putin ritmul,...in speranta ca voi reusi, cu privirea jucand odata cu flacarile din vatra,  sa ma conectez mai bine la mine...
Ce vreau?
Ce-mi doresc pentru 2013?
Imi doresc cate ceva...nu stiu acum daca sunt si lucrurile de care am nevoie neaparat:)...

Ma intreba un suflet drag ieri , pe un subiect care ma preocupa in ultima vreme, acela al iubirii neconditionate : " nu e riscant sa se intample toate astea? sa oferi, sa tot oferi...sa nu astepti nimic, asemeni unui copil care nu prea are idee ce-i aia asteptare...si la final sa ramai tu fara resurse interioare?..."
I-am spus ca atunci cand oferi asa, nu oferi doar DIN ci PRIN tine...si esti constient tocmai de legatura indestructibila pe care o ai cu ceva de Sus...
Intrebarile au continuat si astazi (m-a bucurat pentru ca si eu mi le pusesem la un moment dat si n-a fost nimeni prin preajma sa-mi raspunda :))
"Cum putem oferi prin noi...si nu din noi...m-am oprit la doi termeni total opusi ...si totusi  ar spune acelasi lucru. Samanta e in noi..."  Exista o sursa inepuizabila de energie universala si iubire la care "samanta" din noi se poate conecta oricand, pentru ca de acolo provine...Cu cat samanta divina din interiorul tau creste, si nu oricum, ci intr-un "sol" cat mai fertil (a se citi: intentii bune, ganduri frumoase, lipsa mandriei si a invidiei, Ego tinzand catre 0 etc), cu atat conexiunea e mai buna...In plus, cand oferi primesti inapoi exponential, chiar daca nu imediat si oricum exista un "recharge" permanent...Asta cred acum...Oricum, cred ca este foarte greu sa iubesti fara asteptari, tocmai pentru ca nu detinem decat "samanta",...careia ii sunt necesare multe lucruri pentru a ne transforma cu totul fiinta intr-o floare de Lumina...

Am realizat pe parcursul dialogului ca ar mai fi ceva de raspuns la prima intrebare...Da, exista un risc...Nu neaparat acela de a-ti epuiza resursele ci acela asupra caruia ne avertiza Cineva cu peste 2000 de ani in urma: "Nu dati cele sfinte cainilor, nici nu aruncati margaritarele voastre inaintea porcilor, ca nu cumva sa le calce in picioare si, intorcandu-se, sa va sfasie pe voi." 
Da, in legatura cu asta cred ca e nevoie de un pic mai multa atentie...




Mi-am dat seama in seara asta, discutand pe acest subiect,  (multumesc!) ca e important sa pastrezi in jurul tau persoanele pentru care conteaza nu doar ceea ce spui , faci sau simti pentru ele ,...ci contezi si tu, ca Om...
Acest lucru nu conditioneaza iubirea oferita de tine (o vei oferi in continuare daca e iubire) ci doar prezenta/absenta acelei persoane in proximitatea ta...

Am inteles ca e mai "safe" pentru tine sa fii departe cand margaritarele sunt calcate :) ...



No comments:

Post a Comment