Friday, May 3, 2013

Un singur condur

Cineva care m-a văzut cam tristă ieri mi-a trimis un filmuleț...
Nu știu care a fost intenția setată dar pentru mine impactul cel mai mare l-a avut titlul....
Titlul conținea un cuvânt (condur) care m-a dus din nou cu gândul și starea la firea mea de prințesă :)....
Până la urmă ce e atât de rău să fii prințesă???
Și-apoi...cam toate fetele de împărat din povești trec (obligatoriu pentru evolutia lor :)) prin perioade în care incognito sunt slujnice în palatele unor prinți (de bun-simț) care știu să vadă până la urmă că sângele albastru se exprimă și în mișcarea unei cârpe pe dușumea...
În palatul în care am slujit eu (în bucățica asta de poveste) lumea doarme sau e împietrită...
N-a fost nimeni atent la felul în care am dereticat...
Sau, poate că ceea ce mi s-a părut mie ca fiind palat nu e decât o casă obișnuită...

Voi pleca de aici, chiar dacă stric firul poveștii și mă voi întoarce la boabele mele de mazăre pe care,( ce să fac?), asta este, le simt chiar dacă numărul saltelelor care sunt deasupra este unul considerabil...

Și voi lua cu mine un singur condur :)...

No comments:

Post a Comment