Sunday, November 11, 2012

Apropos de zbor...

Ma dau eu porumbel voiajor:)...dar mi-am dat seama zilele astea ca s-ar putea sa zbor un pic cam jos :)...am avut un moment in care am fost foarte sus si asta m-a cam ametit...nu sunt obisnuita cu altitudini atat de mari...dar fac eforturi...bine ca zbor! Pentru asta ma bucur...iar falfairile de aripi, ale mele (si nu numai ) imi confirma ca sunt in acord cu mine...mai am un lucru de facut...sa accept deplin "curentii" (despre care imi povestea cineva drag deunazi) si sa nu incerc sa zbor impotriva lor...ar insemna sa zbor impotriva mea...imi caut inca drumul...si sper ca "pasarile" din jurul meu sa inteleaga asta...
Oricum, sunt recunoscatoare pentru zborul meu  din ultimele zile...supraoxigenarea genereaza stari modificate de constiinta pana si la porumbei :))

No comments:

Post a Comment