Monday, November 12, 2012

cadoul de 1 luna de zile..:))

Au citit mama si tata articolele mele de pe blog :).....
Taman azi dimineata :)...
Pana aici, nimic spectaculos desi cand m-a sunat mama si mi-a spus, emotiile legate de "evaluarea" lor m-au cam traversat...mda, conteaza...
Mi-au spus ca sunt fericiti si pentru ca nu s-au descurcat sa posteze un comentariu direct pe blog :), mi-au scris o scrisoare :))) (aici deja eram varza :)...stiu cum scrie mama si stiu cum gandeste tata!!!)

A venit mama special sa-mi dea scrisorica lor, cu dragostea cu care a facut intotdeauna asemenea gesturi...poate nu intamplator azi, cand bloguletu' implineste o luna!!!
O redau:
"Am citit cu luare-aminte scrierile tale aparute pe "masinaria cu multe fete" si...parintii tai spun: ochii nostri nu mai "bat" atat de sus, sa-ti urmarim indeaproape "zborul"! Doar cu ochii mintii o putem face si sufletele noastre se bucura si canta in surdina odata cu tine!!!
Porumbelul, ca simbol al zborului (si nu numai), oricat de sus sau departe ar zbura se-ntoarce intotdeauna la cuib cu drag si uneori cu sacrificii...fiindca la mari inaltimi exista acei ulii porumbari (Accipiter gentilis) care stau la panda si le curma zborul...
Deci, agerime maxima in depistarea acestor "pirati" si ocoleste-i la timp de poti!!!!Nu-i neglija nici pe cei de la sol...ca exista!!
Te-mbratisam cu dragoste,
mama si tata"

Acesta este unul din acele momente in care cuvintele devin neincapatoare...am nevoie totusi sa fac cateva precizari:
Oricati pradatori ar exista si de oriunde ar pandi ei...si porumbeii au ingeri pazitori!I feel it!
"Cuibul" pentru mine este acel "acasa" unde cu totii aspiram sa ajungem...adica acolo unde ne este sufletul...ai mei stiu asta si pentru cadoul lor neasteptat le multumesc! Din suflet!



No comments:

Post a Comment