Sunday, November 4, 2012

"Pana cand vei zbura din nou..."

Am aproape de mine o prietena care m-a regasit cand eram "in zbor"...
I-a placut sa ma intalneasca  acolo sus, i-a placut sa "zboare" din cand in cand cu mine...
Cred ca-i e dor sa zburam impreuna :) ...pentru ca astazi mi-a daruit intentia ei de a face tot ceea ce poate sa "zbor" din nou...
M-a facut sa-mi fie  dor de acele zile...

Am si eu intentia sa regasesc acea stare chiar daca n-am fost niciodata vultur sau pescarus...am fost, poate, un porumbel care s-a odihnit pe o cornisa, tragandu-si sufletul pentru putin timp, inaintea unui voiaj mai lung si mai obositor...
Aripi am, simtul orientarii e la locul lui...si-apoi, eu sunt un porumbel de zbor, nu unul  ornamental!!!
Cred ca aripile conteaza asa ca....ne vedem sus!!!


Multumesc!

No comments:

Post a Comment