Sunday, October 21, 2012

Marul care a inflorit a doua oara...




Este 21 octombrie si marul pe care l-am intalnit eu astazi avea o floare !!!
Nu prea mai avea el frunze dar avea o floare!!!…

Acum, sigur, inteleg ca temperaturile ridicate din aceasta toamna l-au putut ajuta  in a doua inflorire….:)) Totusi, imaginea e una mirabila !…
Iata ca sunt copaci care stiu sa infloreasca oricand !…
Marul de azi stie cu siguranta (ceilalti pomi din jurul sau n-am observat sa poarte marturii ale infloririi desi conditiile meteo au fost aceleasi...)

Se spune ca daca pomii infloresc a doua oara e semn de toamna lunga...
Asa o fi dar e si semn ca se poate ca primavara sa te surprinda oricand ...oferindu-ti inflorirea pentru ca se poate, pentru ca o contii ...(asta ca-ntre noi, copacii J ).

« Marul care a inflorit a doua oara »… Cautam de mult un titlu pentru cartea mea...cred ca l-am gasit... J

Multumesc, Gabriela !


No comments:

Post a Comment