Sunday, October 14, 2012

Momentul oportun...


Am inteles recent ca toate, dar absolut toate situatiile, informatiile si persoanele apar  in viata noastra exact cand e nevoie…nicio secunda mai devreme sau mai tarziu …
Impresia poate fi de “abia acum?” sau de “ce se-ntampla? Nu sunt pregatita... "
Sunt impresii...izvorate din teama, din neincredere, din frustrari,din Ego...Daca avem bunavointa sa fim cinstiti cu noi insine vom descoperi ca acela este sau era momentul oportun…E, de fapt, un alt mod de a spune ca « tot ce vine pica bine »...
Ooo, mai am mult pana acolo ...dar asta nu ma impiedica sa fiu macar constienta de faptul ca nimic nu apare si nu se intampla dintr-un joc al hazardului...acum privesc altfel evenimentele din ultima vreme, precum si lucrurile care stau sa se schimbe in viata mea, proiectele de viitor si chiar oamenii...Privesc cu mai multa atentie la cei care sunt in preajma mea, la cei care pleaca de langa mine, la cei care apar pur si simplu ( nedumerindu-ma initial...).
Primim intotdeauna exact ceea ce avem nevoie pentru a ne dezvolta, pentru a ne desavarsi, pe un traseu care nu este unul drept ci unul in spirala...iar in drumul nostru, antrenam si alte deplasari (ale celor din jur), catre acelasi punct terminus...pentru ca, oricat de separati ne-am crede, suntem ingrozitor de conectati !!!

No comments:

Post a Comment