Saturday, October 13, 2012

Biblioteca vie...

Un lucru simplu si miraculos este ce s-a intamplat astazi...am fost o "carte vie"!!!

Am paginile cam sifonate la sfarsitul zilei dar a meritat!!!

 Multumesc Loredana Dinu, Asociatiei de Sprijin Comunitar ACS, celor de la Asociatia Creed , tuturor voluntarilor, elevilor de la Liceul "Gheorghe Asachi", celor de la Dumbraveni (Suceava) pentru tot ce am castigat in aceasta dupa-amiaza!!! O experienta din care atat "cititorul" cat si "cartea" au avut de castigat...eu, una, m-am bucurat de intalnirea cu celelalte "carti" iar "cititorii" mei m-au ajutat sa inteleg, inca o data, ca nu intamplator mi-am ales aceasta meserie!!!! Sper din tot sufletul ca a fost o lectura cu folos pentru toti cei care m-au citit!
 "Biblioteca vie" reprezinta o oportunitate de cunoastere nu numai a unor meserii sau a unor categorii profesionale privite prin lentilele prejudecatilor...este o ocazie de contact interuman autentic (nu virtual!) care, cu siguranta, aduce exact ceea ce este nevoie pentru cei care stiu sa caute si isi doresc experiente vii!!!
Recomand repetarea acestei experiente, poate in asociere si cu alte activitati care sa le arate celor mai tineri decat noi ca nu sunt singuri in cautarile lor si ca, cel putin noi, le suntem alaturi .....

Recunosc, m-a emotionat foarte tare unul dintre cititori....o eleva, o fata frumoasa (cu sinapse functionale !!!!), cu o istorie familiala incarcata, care  a incercat astazi sa descalceasca cate ceva in intalnirea cu mine...intentia ei m-a emotionat ....dorinta ei de a opri o serie de pattern-uri familiale repetitive...incercarea ei inconstienta de a "repara"...este doar un exemplu de "om frumos" pe care ar trebui sa-l pretuim si sa-i oferim tot ce are nevoie pentru a face ceea ce simte....si despre acest lucru simplu a fost activitatea de azi... Recunoscatoare pentru intreaga experienta...!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment