Sunday, December 9, 2012

ACASA...

Am mers vreo ora si jumatate prin zapada...aveam nevoie sa fac asta singura, ca pe un ritual...
Ar fi trebuit sa ajung la sectia de votare dar era prea aproape :) asa ca am ocolit prin centru si am facut cateva poze...
Prima ninsoare serioasa din acest an!...
Asteptam asta cu nerabdare si cu speranta ca va mai acoperi cate ceva...si ca va frana putin turismul electoral :))

M-am pomenit calcand cu "senilele" apasat, intrand cu voluptate in zapada "neinceputa" pentru a surprinde cate ceva din ce mi se parea mie "demn" de surprins cu camera foto...

Amintiri, amintiri frumoase!...Asta au trezit pozele mele in sufletele prietenilor care sunt departe de casa!...Amintiri ale unei copilarii minunate,...amintirea prieteniilor legate in acele timpuri si pastrate cu dragoste peste ani,...amintirea primului sarut de pe banca din parc :), parfumul anilor de liceu...:)...Amintiri... si nevoia aproape compulsiva de a veni ACASA!
Mi-e draga energia acestor locuri !
N-am gasit-o nicaieri in alta parte!
Iar iarna face sa para de poveste acest mic orasel de provincie ...in care inima mea bate cu emotie, indiferent de locul in care ma aflu, alaturi de inimile tuturor celor care considera acest loc minunat ACASA.

Daca pozele mele de azi i-au reconectat pe cativa dintre prietenii mei cu locurile natale, trezind amintiri frumoase si bucurie...pot sa consider  (desi am ajuns intr-un final la sectia de votare!) ca am votat cu mine azi!!!
Recunoscatoare!

No comments:

Post a Comment