Saturday, December 15, 2012

sezatoarea recunostintei

Pe pricipiul "Ce pot face doua maini dibace??" :), pe principiul "Cine se aseamana se aduna!", pe principiul "Da mai departe!"...si pe multe alte "principii" (inclusiv " Ai grija ce-ti doresti...ca s-ar putea sa primesti!":) ) a avut loc aseara o intalnire de suflet...

Locatie: casuta Gabrielei
Gazda si creatoare de context: Gabriela
Participanti: 13 oameni speciali care trebuiau sa fie acolo
Beneficiari: noi toti si cativa copii


Nu voi intra in prea multe detalii...
Doresc doar sa-i multumesc inca o data Gabrielei pentru ca ne-a creat un cadru in care am putut sa intalnim oameni frumosi, cu care am rezonat, un cadru in care am putut sa fim creativi (ca la mine, cel putin, de indemanare nu poate fi vorba :) ), in care am avut ocazia sa fim autentici, suportivi, calzi si generosi...

Eu am primit multe aseara!!!
Bucurie, entuziasm, lectii de viata ( de care chiar aveam nevoie! Multumesc Gina !), recunostinta ( aici am fost chiar coplesita dar am nevoie sa ma obisnuiesc sa primesc!), iubire, prietenie si...PLACINTE!!!! (multumesc, Ana!)

Am inteles inca o data ca nimeni nu apare intamplator in viata noastra si ca ar fi cazul sa-i primim firesc, fara uimire si fara a incerca sa gasim explicatii rationale, pe cei care intra brusc si de care ne simtim foarte apropiati,...ca si cum ne-am cunoaste de secole :)...

Simt ca ce a fost aseara este un lucru de care aveam nevoie...
Poate aveam nevoie sa pricep, odata pentru totdeauna, ca ceea ce oferi se intoarce, intr-un fel sau altul, inapoi la tine, atunci cand e cel mai potrivit, si cu siguranta, amplificat exponential de bucuria celor prin sufletele carora a trecut...

Recunoscatoare!

No comments:

Post a Comment