Saturday, December 22, 2012

all in...

Am vazut la statusul de fb al unui prieten asta, chiar azi..."All in...:)"...
M-a facut sa zambesc...

Ultima oara cand am rostit fara cuvinte "all in", partenerii mei de joc s-au "aruncat"!
Fold!
E frustrant...,mai ales ca niciunul nu m-a intrebat ,macar din curiozitate, ce carti aveam in mana...
Unul dintre ei chiar zambea in coltul gurii a "las' ca stiu eu, era cacealma!"...

Am ramas cu cele 5 carti frumos ordonate in mana...
Mi-ar fi placut sa continuam ...
Mi-ar fi placut ca macar unul dintre cei cu care jucam sa aiba curajul sa riste...
Dar "all in" sperie...,pentru ca nu poti continua cu jumatati de masura...
E nevoie sa pui si tu la bataie tot...si e posibil sa pierzi...


Voi pastra "mana" asta ca amintire ... nu mi-a placut niciodata ideea de cacealma :).

Pas

No comments:

Post a Comment