Thursday, December 13, 2012

Dreptul la...

"Nu poti pierde decat ceea ce nu ai avut" ...("Solo se pierde lo que realmente no se ha tenido."  J.L. Borges)
Atat de des am auzit asta in ultima vreme, incat aproape ma deranja...
Suntem oameni si actiunile noastre inca se mai lasa cu frici, cu temeri...,cu asteptari...

Daca nu poti pierde decat ceea ce  nu ai avut niciodata inseamna ca e nevoie sa redefinim "pierderea"..., dincolo de ideea de "proprietate"...
"Ai avut" nu cred ca se refera la "ti-a apartinut in mod oficial" pentru ca poti pierde si o bijuterie pe care ti-ai cumparat-o din economiile tale, si o casa in al carei act de proprietate figurezi, si o umbrela pe care ai primit-o de la un prieten cu o ocazie oarecare , ba chiar si o cetatenie :)... Iar daca le pierzi probabil ca nu erai indreptatit sa le ai :), nu le meritai ...
Cred ca se refera, mai degraba, la adevarul lui "a avea" care poate fi tradus uneori prin  "dreptul la...".

Imi convine si nu-mi convine ce-am scris, pentru ca ar insemna ca avem dreptul la multe (recunoscatoare!) in timp ce n-avem  dreptul la altele :(...
Sau, poate tocmai acum e momentul sa aflam ce meritam si ce nu...

Iar daca inteleg ca nu am dreptul la ceva, voi  muta compensator (ma pricep tare bine la asta :)) "centrul de greutate" de pe "dreptul la..." pe "dreptul la...altceva"...pana la urma, fara discutie, tot e un  CASTIG!


Iar daca voi ramaneti cu ceva dupa  aparenta pierdere de timp din acest moment de lectura :)...,inseamna ca aveti dreptul de a va pune aceleasi intrebari ca si mine :))) si poate si pe acela de a primi niste raspunsuri...:)

Oricum, am dreptul la zbor, I'm sure!!!!








No comments:

Post a Comment