Tuesday, December 25, 2012

bilantz :)

Intre doua sarmalute rasucite mi-a venit si ideea de bilant :)…vad ca se poarta :) si, dincolo de doza de snobism minuscula care mi-a mai ramas, chiar simt nevoia sa il fac...

Ce sa zic, a fost un an incredibil !...

Un an in care mi-am vazut copilul la liceu, un an in care acelasi copil simt ca si-a gasit vocatia (ca sa nu zic calea :) ), un an in care implinirile pe plan profesional au venit in cele mai neasteptate momente, un an in care am iubit si am fost iubita, un an in care am castigat o « sora », cativa prieteni autentici (selectia a fost dura :)), un an in care am spus tuturor exact ce am simtit, inclusiv « te iubesc » (lucru care nu-mi statea in obicei :) ), un an in care am avut parte de momente care mi-au taiat respiratia, un an in care m-am apropiat foarte mult de mine si de lucrurile pe care nu le stiam, inca, despre propria-mi persoana, un an in care m-am reapucat de scris cu mare drag...

A fost un an in care multi oameni au intrat neasteptat in viata mea, aducandu-mi bucurie si emotie, un an in care altii au iesit (unii pe usa din fata, altii pe usa din spate :) ), un an in care am fost rasfatata de recunostinta celor fata de care trecerea mea pe langa ei a lasat urme de amintit cu drag...
A fost un an plin, greu si frumos, in care am avut de invatat mai multe lectii complicate, un an pentru care sunt recunoscatoare si multumesc tuturor celor care mi-au fost alaturi, in felul lor. Multumesc celor care m-au tinut in brate (la propriu si la figurat ) in momentele cele mai grele , celor care m-au iubit, celor care nu m-au inteles si celor care m-au judecat, celor care m-au mintit, celor fata de care, poate, am gresit...ce sa mai, multumesc tuturor celor in gandurile carora am fost, intr-un fel sau altul...

A fost unul dintre cei mai frumosi ani din viata mea...si mi-as dori sa continue si dupa 1 ianuarie, cu orice risc :)...

Ok, recitind ce am scris...ma simt ca la Oscar...penibil sau nu, 2012 pentru mine a fost de Oscar !!!!

Recunoscatoare !

SARBATORI CU LINISTE SI CU OAMENII CARE VA SUNT DRAGI ALATURI VA DORESC TUTUROR!!

No comments:

Post a Comment