Wednesday, December 5, 2012

Ganduri pentru Galateea...

Draga Galateea,

Oriunde te-ai afla acum, sper sa-ti fie bine!
Cred ca ai inteles deja ca sunt un Pygmalion usor atipic.
Cel din mitologie m-a enervat intotdeauna...
Mi-a placut  insa exemplificarea din "My fair-lady", Audrey Hepburn fiind una din actritele mele favorite:). Probabil de aceea :), pentru ca sfarsitul nu mi s-a parut echitabil desi satisfacea gustul meu adolescentin pentru happy-end :).
La fel ca originalul (nu-mi place ca trebuie sa spun asta!), n-am stiut din start care sunt pentru mine riscurile insufletirii tale, si am urmat traseul clasic !
Asa ca mi-am vazut de treaba, revelandu-te.
Ne-a ajutat si Venus aici putin, ar trebui sa-i multumim:)...
Te-ai descoperit, ajutandu-ma in acelasi timp sa ma descopar si pe mine si sa trec de la umbra (a se citi narcisism :)) care m-a calauzit in creatie la acceptarea luminoasa a faptului ca munca mea a avut un scop mult mai inalt...
Pentru ca, spre deosebire de original , am simtit ca nu e drept sa ramai in atelierul meu...
Lumea te astepta!
Asa ca ai plecat...
Ai luat cu tine cateva dintre penele cu care te impodobisem inainte sa prinzi viata si sunt sigur ca vei sti sa le transformi in aripi, demonstrandu-mi si mie ca mitul poate fi oricand transfigurat intr-un efect dragut si profitabil pentru toata lumea...!!!


Cu multumiri,
cioplitorul



Ilustratie: edward burne jones (study for Pygmalion)

No comments:

Post a Comment